Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Fiesta ST Concept: В бъдеще време

13.09.2011 10:56
Туит

Ford ще се възползва в максималната степен от медийния интерес, който провокира автосалона във Франкфурт, и ще представи куп нови модели там. Един от тях е прототипът Fiesta ST, който по всяка вероятност ще се сдобие със сериен вариант.

Fiesta ST Concept използва 1,6-литровия EcoBoost мотор на Синия овал, но в случая надут до 180 к.с. и 240 Нм, което позволява на спортния хечбек да ускори от място до 100 км/ч за по-малко от 7 секунди. Максималната скорост надхвърля 220 км/ч, а благодарение на шестстепенната механична трансмисия емисиите CO2 са сведени под 140 г/км.

Именно този двигател е използван като база за развитие на състезателния мотор, който лежи под капака на Fiesta RS WRC. Представителят на Ford в Световния рали шампионат оставя своя белег и върху дизайна на екстериора, а в салона ви очакват спортните седалки на Recaro. Окачването, което контактува с настилката посредством 17-цоловите алуминиеви колела, е получило нови настройки, които да отговаря на подобрена динамика.

По всяка вероятност спортният прототип на Fiesta ще последва примера на Focus ST и също ще се сдобие със серийна версия, която ще дебютира догодина.

Коментари
comments powered by Disqus