Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Fiesta ST: Голяма уста

06.03.2012 10:34
Туит

Ford най-накрая разкри идентичността на дългоочакваната серийна версия на Fiesta ST. Спортният мъник разполага със 180 к.с. и 240 Нм.

Серийният Ford Fiesta ST ще следва стриктно стандартите, заложени от концептуалния модел, който дебютира на автосалона във Франкфурт миналата есен. Не само аеродинамичният пакет е запазен непроменен, а и 1,6-литровият EcoBoost мотор на Синия овал, надут до 180 к.с. и 240 Нм. С негова помощ спортният хечбек да ускорява от място до 100 км/ч за по-малко от 7 секунди. Максималната скорост надхвърля 220 км/ч, а благодарение на шестстепенната механична трансмисия емисиите CO2 са 20% по-малко спрямо предишната версия на Fiesta ST.

Промени има и в окачването, които водят до намаления с 15 мм клиренс. Те са комбинирани с Torque Vectoring Control и ESP системите, като последната има три режима на работа, както и с електромеханичната кормилна уредба. Близо 5000 тестови километра на „Нордшлайфе“ са били необходими на инженерите на Ford, за да калибрират окачването и електронните помощници.

За салона на спортния мъник екипът на Синия овал е подготвил спортни седалки Recaro, двуцветна тапицерия, алуминиеви педали, нов волан, информационно-навигационната SYNC система и активно филтриране на паразитните шумове в купето.

Продажбите на Fiesta ST трябва да започнат в началото на следващата година.

Коментари
comments powered by Disqus