Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Fiesta: Време е за промяна

05.09.2012 17:55
Туит

Фейслифтът на Ford Fiesta ще дебютира на автосалона в Париж. Най-голямата промяна по модела засяга еднолитровия EcoBoost мотор.

Шестата генерация на Fiesta се появи на пазара през 2008 г. и бързо набра популярност. От Ford обаче вероятно са решили, че продажбите напоследък не са на очакваното ниво, което е и причината за освежаването на модела.

По отношение на външния вид най-голямо впечатление прави новата радиаторна решетка, която копира стилистиката на Aston Martin. Променени са и челните светлини, макар че издължената им форма е запазена.

Значително по-съществено обаче е това, което се случва под капака на Fiesta. Там място ще намери еднолитровият EcoBoost, който наскоро спечели наградата за двигател на годината. Неговите версии ще са две – с 99 и 118 к.с..

От B-Max е заимстван 1,5-литровия дизел (74 к.с.), като негов контрапункт по отношение на разхода е 1,6-литровият EcoBoost (177 к.с.) на ST спецификацията. Единствено тя ще може да се похвали и с някои ъпдейти на шасито.

В списъка с допълнително оборудване на Fiesta ще намерят място още MyKey, Active City Stop и Ford SYNC системите.

Коментари
comments powered by Disqus