Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Five Hundred: Пластична операция

09.01.2007 00:01
Туит

Ford Five навлиза в новата година с преработена предна част и нов двигател. Американската лимузина беше показана за пръв път на автомобилното изложение в Детройт.

Разликите в размерите спрямо досегашната версия са минимални. Дължината все така продължава да надхвърля границата от пет метра, а междуосното разстояние се равнява на приблизително 2,90 метра. Промените са съсредоточени предимно в областта на дизайна: втората генерация на наследника на Taurus вече може да се похвали с нова предна част. Дизайнерите са се завърнали към класическата хромирана решетка с три хоризонтални ламела и разположено по средата фирмено лого, която образува едно общо цяло с правоъгълните светлини. Предната броня приютява двата фара за мъгла, както и ред характерно оформени въздуховоди. Новите амортисьори и пружини трябва да осигуряват по-добър комфорт и да оптимизират поведението в завой. 

V6-двигателят с 3 литра работен обем е заменен с 3,5-литров агрегат, който разполага с 65 к. с. повече. Задвижването е на четирите колела през шестстепенна автоматична трансмисия. Системата е заимствана от Ford Edge (американският еквивалент на Ford Fusion).

Иначе Five Hundred предлага богато оборудване за безопасност, включващо ABS и ESP, контрол на налягането в гумите, както и пълен комплект въздушни възглавници..

 

Коментари
comments powered by Disqus