Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus CC: Новият член на клуба

28.11.2006 16:11
Туит

Лавината от купе-кабриолети в компактния клас набира все по-голяма сила. След VW Eos и Opel Astra Twin Top, сега Ford също се включва в надпреварата при този тип модели със своя нов Focus СС.

Pininfarina са в състояние да произвеждат до 20 00 бройки от автомобила годишно, около половината от които се очаква да намерят своите купувачи на германския пазар. Целта звучи напълно реалистична, защото този Focus с крайно неблагозвучното официално наименование Coupe-Cabriolet струва по-малко от конкурентите си от Opel и VW, и то независимо от нивото на оборудване.
Конструкторите на автомобила са особено горди от багажника, който разполага с обем 248 литра при отворен и 534 литра при затворен покрив. Това означава, че дори да пътувате под открито небе, отново ще можете да превозвате две пълноразмерни пътни чанти – впечатляващо постижение за един кабриолет с подобни габарити. И независимо, че моделът не предлага Easy-Load-функцията на Astra, достъпът до багажника е достатъчно улеснен. 

Двулитровият дизелов двигател е подходящо допълнение към модела

Независимо от теглото от почти 1,6 тона, разполагащата със 136 к. с., дизелова версия не е загубила типичната за марката отлична водимост на пътя. Тежкият автомобил се управлява прецизно, без да дразни с излишна твърдост от страна на окачването, въпреки че ходовата част е със значително по-стегната настройка в сравнение със стандартната закрита версия. Така че двулитровият дизелов мотор е твърде подходящ за този автомобил, и то независимо от слабостта си при потегляне, като събира допълнителни точки с плавната си работа и умерената консумация на гориво.
Двулитровият бензинов Duratec-двигател (145 к. с.) разбира се вписва в картината несравнимо по-добре от слабия 1,6-литров базов мотор. Едно от големите преимущества на модела освен това е обстоятелството, че при смъкнат покрив зад голямото челно стъкло остава предостатъчно комфорт за пасажерите.

Коментари
comments powered by Disqus