Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus CC: Рационалният избор

05.02.2008 16:02 3
3
2571828941
Туит

На автосалона в Женева Ford ще представи рестилизирания купе-кабриолет Focus CC.

Освен със сгъваем твърд покрив, дело на италианското студио Pininfarina, моделът се отличава и с едно от най-големите товарни пространства в класа на съвременните купе-кабриолети. В допълнение към познатото от последния модел обзавеждане новият CC ще предлага система за безключово запалване, уред за контрол на налягането в гумите, аудиосистема с USB и Bluetooth, както и избор от няколко нива навигационни системи.

Три задвижващи агрегата

Автомобилът ще бъде задвижван от 1,6-литров бензинов агрегат с мощност 100 к. с., двулитров мотор, генериращ 145 "коня" или двулитров дизел (136 к. с.), чиито максимален въртящ момент достига 320 Нм. Спортен пакет изменения пък предлага модифицирано окачване, 17-цолови алуминиеви колела и потъмнени фасети на предните светлини.

Коментари

ivan todorov
moga da vi kaja 4e tazi kola e strahotana, makar da si mislite 4e 145 k.c. nei stigat tq e mn pyrgava i ikonomi4na! tova e edna ot nai dobrite i ka4estveni koli v klasa si! pravi ti udovolstvie da 6ofira6

krisa
interesyvame kolko stryva forda c c

host
Е как може само агрегат с 145 к.с. да сложат?Поне 200 к.с. версия трябваше да има.

comments powered by Disqus