Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus Coupе-Cabriolet: Свеж полъх от Ford

21.03.2007 20:03
Туит

Ford Focus Coupе-Cabriolet предлага предпоставки за освежаващи преживявания не само чрез допускането на лек бриз до главите на пасажерите. За разлика от повечето си конкуренти, този модел предлага перфектна пригоденост за шофиране при всякакви условия, включително и във всекидневната употреба.

Focus Cabrio е най-достъпният кабриолет в своя сегмент, след откритата версия на Mеgane. Независимо от факта, че този модел на Ford е създаден в тясно сътрудничество с Pininfarina обаче, би било малко пресилено да се каже, че той напълно олицетворява представата за италиански стил и елегантност.

Дизайнът на задницата силно отстъпва на формите на предната част

Причината за диспропорцията в дизайна е очевидна – дължината на предния и задния капак е почти идентична... Дизайнерите обаче, разумно са украсили предната част с доста щедри количества хром, за да бъде гарантирано, че страничният наблюдател няма да я обърка със задницата. Така че положителната оценка на стилистиката на този Focus важи предимно за предницата, която безспорно притежава собствена физиономия и хармонични линии. Огромно предимство на модела е неговият багажник - 534 литра обем при затворен покрив са рекорд за класа – повечето от конкурентите предлагат едва около една трета от тази стойност.

Спортното окачване на задния мост е директно взаимствано от Focus SТ, но настройката на амортисьорите все пак е малко по-мека и комфортът на возене е впечатляващ. Електрохидравличният усилвател на волана работи с познатата прецизност и позволява изключително надеждно „дирижиране” на автомобила в завой. В случай, че възможностите на ходовата част и законите на физиката бъдат прекрачени, систамата ESP се намесва дискретно, но ефективно.

Кабриолет, който е годен за всекидневна употреба

Липсата на неприятни шумове при движение по лоши пътища свидетелства за солидността на каросерията и добрата, като цяло, изработка. Двулитровият дизелов двигател осигурява чудесна тяга и едновременно с това проявява радваща скромност при разхода на гориво – средната консумация в теста отчете 7,9 литра на 100 километра. Така Focus Coupе-Cabriolet се доказва напълно, като приятен за шофиране кабриолет, който предлага функционалността и удобството на един пълноценен градски автомобил за ежедневна употреба.

Текст: Маркус Петерс
Снимки: Ахим Хартман

Оценка

Ford Focus Coupе-Cabriolet

Ford Focus Coupе-Cabriolet

Моделът предлага отлична пригоденост за всекидневна употреба, като през зимата може да функционира като пълноценно купе. Отличната водимост е сред основните плюсове на автомобила, а дизеловият двигател с мощна тяга приляга добре на характера на Focus Coupе-Cabriolet.


Технически данни

Ford Focus Coupе-Cabriolet
Работен обем ---
Мощност 100 кВт (136 к. с.)
Максимален
въртящ момент
---
Ускорение
0 – 100 км/ч
10,4 сек
Спирачен път
при 100 км/ч
38 м
Максимална скорост 205 км/ч
Среден разход
на гориво в теста
7,9 л/100 км
Базова цена 30 275 евро (в Германия)
Коментари
comments powered by Disqus