Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus ECOnetic: Най-зеленият в Европа

07.04.2011 13:50
Туит

Ford публикува техническите характеристики на Focus ECOnetic, който ще се появи на пазара в началото на следващата година. Средният му разход по официални данни ще бъде под 3,5 литра за 100 километра пробег.

Focus ECOnetic трябва да наложи нови стандарти в класа на компактните автомобили, като според официалното прессъобщение на Ford този модел ще бъде най-ефективният представител в сегмента на европейска земя.

За това съдейства 1,6-литровият Duratorq TDCi, който е получил нови инжекциони с осем отвора и турбокомпресор, система за охлаждане на входящия въздух и сегменти, които намаляват вътрешното триене. Голямо влияние за редуцирането на разхода оказва и шестстепенната Durashift механична трансмисия, като съотношението на главното предаване е увеличено, както и старт/стоп системата.

Екомерките не засягат единствено силовия тракт. Активните жалузи на радиаторната решетка, плоският под и специалните капаци на колелата намаляват коефициента на челно съпротивление на 0.295 Cd. Гумите с ниско съпротивление на търкаляне също имат своя дял на изхода на уравнението, който, трансформиран в цифри, е 3,5 литра дизелово гориво за 100 километра пробег и емисии CO2 под 95 г/км.

Ford Focus ECOnetic ще се предлага както за хечбек версията с пет врати, така и за комби варианта. Продажбите ще започнат в началото на следващата година.

Коментари
comments powered by Disqus