Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus Estate: Пролет през януари

14.11.2007 09:11
Туит

Модифицираното комби на Ford Fucus беше разкрито преди официалната си премиера - aвтомобилът ще достигне шоурумовете в началото на следващата година.

Дизайнът на предницата на Focus Estate е копиран от преработения наскоро базов модел с пет врати, докато задната част остава практически непроменена спрямо предишното изпълнение.

Според непотвърдена информация асортиментът на двигателите ще предложи три бензинови двигателя - 1,6-литров с мощност 100 к. с., 1,8-литров, генериращ 125 "коня" и двулитров "юначага" с 140 к. с. - както и три турбодизела с обозначение TDCi и мощност в диапазона 90-130 конски сили. Гамата на екологичните ECOnetic също ще бъде разширена с два 1,6-литрови самовъзпламеняващи агрегата, чиито среден разход възлиза на 4,4 литра (115 г CO2 на км). Цялата моторна програма ще бъде подкрепена с избор между механична предавателна кутия, конвенционален автоматик и трансмисия с двоен съединител.

Спортната версия на Focus, ST, както и купе-кабриолетът ще последват модифицирания хечбек и комбито почти без забавяне в началото на лято 2008.

Коментари
comments powered by Disqus