Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus: Фейслифт с подобрен интериор

25.02.2014 15:14
Туит

Ford подложи Focus на фейслифт. Наред с освежената външност, промени са настъпили и в интериора. Премиерата си новият Focus ще празнува на Световния мобилен конгрес MWC 2014 Барселона, а публичния дебют ще следва на автомобилното изложение в Женева.

Новият дизайн на Ford Focus следва линиите на вече освежената Ford Fiesta. Така Focus също получава по-голяма радиаторна решетка, по-тесни фарове за мъгла и променен капак на двигателя. Задните светлини също са в нова конфигурация.

Ford Focus е с нови 1,5-литрови турбобензинови двигатели с четири цилиндъра, с нива на мощност съответно 150 и 180 к.с. Към тях се прибавя новият 1,5-литров турбодизелов двигател, който се предлага във Focus с нива на мощност 95, 105 и 120 к.с. Всички двигатели отговарят на стандарта за вредни емисии Euro 6 и са с ниски нива на разход на гориво. Ревизирани са също и настройките на окачването, на сервоуправлението и на ESP.

Операционната система е изцяло ревизирана

Най-много промени очакват клиентите на Ford Focus в интериора. Многократно критикувана, претоварената с твърде много бутони операционна система, е значително опростена. Много от функциите като радио, климатик, навигация и  мобилен телефон вече се управляват с гласови команди, както и новата операционна система SYNC 2 с интегриран 8-инчов сензорен екран. Останалите бутони са прегрупирани и с нови апликации. Подобрената шумоизолация ще увеличи комфорта при пътуване.

Новият паркинг асистент обещава по-голяма надеждност, с него Focus може да бъде паркиран напречно на пътното платно. Нов е също така и асистента за излизане от паркинг - асистентът за напречното паркиране наблюдава трафика непосредствено до автомобила и до задната му част. Асистентът за предпазване от сблъсък също е нов и в случай на нужда задейства автоматичното спиране.

Ford Focus с програмируем стартерен ключ 

Европейският Focus за първи път разполага с доказаната вече система в САЩ - MyKey. Ключът на автомобила позволява да се добави определена информация в потребителския профил. Така например, максималната скорост и звука на радиото могат да бъдат ограничени и да бъде предотвратено дезактивирането на помощните системи.

Фейслифтът на Ford Focus, който за първи път ще бъде показан на автомобилното изложение в Женева, е финализиран с нов протекторен ръб на вратата, усъвършенствани биксенонови фарове и планки на за моделите с автоматична трансмисия. Новият Ford Focus ще стартира продажбите през второто полугодие. Цените за фейслифт версията все още не са обявени.

Коментари
comments powered by Disqus