Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus RS: Куражлия ли си?

11.12.2008 13:02 1
1
2571837372
Туит

Ford свали воала от производствената версия на RS няколко месеца след представянето на предхождащата го концепция, показана на автосалона в Лондон.

2,5-литров 5-цилиндров двигател ще задвижва топмодела от Кьолн с мощност от 296 к. с. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще се осъществява за 5,9 секунди, а върховата му скорост ще отчита 244 км/ч. При отстраняване на електронния ограничител скоростта би могла да достигне дори 260 км/ч.

Моделът се отличава с блокаж на диференциала против загуба на сцеплението и притежава спортно окачване. Клиренсът, разбира се, е понижен с няколко милиметра, а 19-цоловите колела биват удържани от по-кръвожадни спирачки.

Спортният екстериор е подлютен с черна радиаторна решетка, охладителни процепи в предния капак, заден спойлер, дифузьор и двоен накрайник на изпускателната система. В интериора пък откриваме седалки Recaro, карбонова декорация на арматурното табло и алуминиев скоростен лост.

Коментари

deso
5.9 0-100 mi se struva mnogo

comments powered by Disqus