Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus RS: Нова атака с 330 к.с. напред

13.08.2014 10:59
Туит

Ще се задвижва от познатия 2,3-литров Ecoboost четирицилиндров двигател от Mustang

След като RS моделът доскоро отсъстваше от третото поколение на Focus, Ford се реваншира с фейслифт на модела за 2014. Новият Ford Focus RS в момента е на тестове на пистата в Нюрбургринг, където беше уловен от нашия ловец на прототипи.

Ford Focus RS с двигател от Mustang

Разбира се, Ford иска леко да ни подведе с прототипа. Маскиран в черно и бяло, топмоделът се показва в одеждата на Focus ST, а изпускателната система, както и големите въздушни охладители за компресора очевидно не отговарят за модел с 250 к.с.

Нищо чудно, защото новият Ford Focus RS ще се задвижва от познатия 2,3-литров Ecoboost четирицилиндров двигател от Mustang. Всъщност малкият от Кьолн  ще може да стъпи с около 330-350 к.с., в Mustang достига само 309 к.с., а във второто поколение на Focus RS тупти сърцето на 2,5-литров турбо петцилиндров с 305 к.с.

Точно 34 000 евро струва Ford Focus RS

Визуално Ford Focus RS ще се отличава доста от своите цивилни побратими. Петвратката е получила агресивна предница със спойлер, както и модифицирани странични прагове. Задната част се характеризира с модифицирана престилка, по-голям заден спойлер и дифузор, който е приютил двойните накрайници на изпускателната система.

По-доброто сцепление при предното задвижване е благодарение на електронен диференциал с ограничено приплъзване, освен това в сравнение със серийния Focus спирачната система също е подобрена и окачването е съобразено със спортните амбиции. Интериора също е подвластен на спортния дух. Водачът и пътникът на предната седалка са разположени в спортни седалки с кожена тапицерия. Освен кожения волан на борда има също много алуминий, инструментално табло в специално оформление и многообразие от RS лога. Цената на новия Ford Focus RS се очаква да бъде около 34 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus