Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus RS получи по-мощен мотор от очакваното

25.06.2015 14:32
Туит

Най-мощният и най-бързият Focus в историята на модела е оборудван с 2,3-литров EcoBoost с 350 конски сили

Ford разкри техническите характеристики на новия двигател за Focus RS. Най-мощният и най-бързият Focus в историята на модела получи 2,3-литров EcoBoost с 350 конски сили. На световната премиера в Женева през март тази година беше обявено, че мощността на мотора на Focus RS ще бъде от порядъка на 320 конски сили. Максималният въртящ момент е 470 Нм метра. Динамичните характеристики на хечбека се пазят в тайна.

Двигателят може да работи както преди, само в комбинация с шестстепенна механична предавателна кутия. Основната промяна е във типа на задвижването. Сега Focus RS е оборудван с четири двигателни колела, докато преди моделът беше с предно предаване.

Сред другите технически промени са по-твърдите пружини и амортисьори, нова изпускателна система и по-къса кормилната рейка. Най-вероятно новият модел със задвижване на всички колела ще бъде значително по-бърз от предшественика си, който покрива упражнението от 0 до 100 км/ч за 5,9 секунди. Нека да припомним, че максималната скорост на досегашния Focus RS е 260 км/ч. Един от най-бързите модел сред конкурентите е Volkswagen Golf R седмо поколение. Хечбекът с двойно предаване ускорява от нула до 100 км/ч за 4,9 секунди.

Коментари
comments powered by Disqus