Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus RS: Спортист с най-малко 330 к.с.

17.10.2014 11:13
Туит

Новият Ford Focus RS се тества усилено на пистата Нюрбургринг, където беше уловен от нашият ловец на прототипи.

Разбира сеq Ford се опитват да ни подведат с оформлението на прототипа. В предната част, замаскирана с много фолио, се прокрадва топмодела с визията на Focus ST, но е видно, че изпускателната система, както и големите вентилационни отвори в капака не отговарят на модел с 250 к.с.

Ford Focus RS с двигател като на Mustang

Новият Ford Focus RS ще се задвижва от познатия от новия Mustang 2,3-литров Ecoboost четирицилиндров двигател. Очаква се мощността да бъде между 330 ш 350 к.с. 

Визуално Ford Focus RS явно се различава от своите цивилни побратими. Моделът има агресивно лице с преден спойлер, както и променени прагове. В задната част се прокрадва модифицирана престилка, по-голям заден спойлер и дифузьор, който приютява двойните накрайници на изпускателната система.

За по-доброто сцепление на автомобила с предното задвижване отговаря електронен диференциал с ограничено приплъзване, спирачната система също е подобрена в сравнение със серийния Focus, а окачването е съобразено със спортните амбиции. Целият интериор също е подчинен на спортния дух. Спортни седалки с кожена тапицерия са предвидени за водача и пътника на предната седалка. На борда има кожен волан, алуминиеви елементи, специално оформление на контролните уреди и множество емблеми RS.

Коментари
comments powered by Disqus