Новият Ford Focus RS се тества усилено на пистата Нюрбургринг, където беше уловен от нашият ловец на прототипи.
Разбира сеq Ford се опитват да ни подведат с оформлението на прототипа. В предната част, замаскирана с много фолио, се прокрадва топмодела с визията на Focus ST, но е видно, че изпускателната система, както и големите вентилационни отвори в капака не отговарят на модел с 250 к.с.
Ford Focus RS с двигател като на Mustang
Новият Ford Focus RS ще се задвижва от познатия от новия Mustang 2,3-литров Ecoboost четирицилиндров двигател. Очаква се мощността да бъде между 330 ш 350 к.с.
Визуално Ford Focus RS явно се различава от своите цивилни побратими. Моделът има агресивно лице с преден спойлер, както и променени прагове. В задната част се прокрадва модифицирана престилка, по-голям заден спойлер и дифузьор, който приютява двойните накрайници на изпускателната система.
За по-доброто сцепление на автомобила с предното задвижване отговаря електронен диференциал с ограничено приплъзване, спирачната система също е подобрена в сравнение със серийния Focus, а окачването е съобразено със спортните амбиции. Целият интериор също е подчинен на спортния дух. Спортни седалки с кожена тапицерия са предвидени за водача и пътника на предната седалка. На борда има кожен волан, алуминиеви елементи, специално оформление на контролните уреди и множество емблеми RS.