Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus RS: Зелената сянка

05.07.2008 09:07 5
5
2571833153
Туит

Най-мощният сериен модел в компактния клас вече се казва Ford Focus RS. Премиерата на автомобила, чиято производителност достига 300 к. с., ще се състои на 22 юли по време на London Motor Show. RS ще достигне търговската мрежа в началото на 2009 година.

След четиригодишна пауза се появи новото поколение на кьолнския топмодел. RS-изданието на Focus използва техническата платформа на спортната версия ST, която разполага с 2,5-литров 5-цилиндров турбодвигател. Повишената на 300 "коня" и 410 Нм максимална мощност конструкторите постигат посредством преработени глави на цилиндрите, по-радикални разпределителни валове, препрограмиран блок за управление и модифицирани въздушни колектори.

Блокаж на диференциала за оптимално сцепление

Подпомагани от блокаж на диференциала и предно окачване тип Revo, задвижващи са само предните колела. Самата ходова част на Focus RS е подсилена, а следата разширена с 40 милиметра. Автомобилът няма да бъде оборудван с двойно предаване поради съображения, касаещи неговото оптимално тегло.

Свръхдимензионални спирачки

Нови са и спирачките на RS - диаметърът на техните дискове възлиза на 300 респ. 336 милиметра. Автомобилът се носи върху 19-цолови колела и гуми във формат 235/35. За радост на бъдещите му собственици, сдържаната програма за стабилност ESP може да бъде напълно изключвана.

Пълен каросериен кит

Каросерията на компактния топмодел се отличава с разширени калници, нискоспуснати престилки, процепи за охлаждащ въздух в предния капак, специално декорирани фарове, двукомпонентен заден спойлер, хромирани ауспухови тръби и масивен дифузьор. В салона пък могат да бъдат забелязани спортен волан, алуминиеви педали, апликации от черен лак, спортни седалки, както и някои допълнителни измервателни инструменти.
Коментари

Никола
Е има и други бързи хечбеци, например сеат леон купра с 265кс заводски, но има и scirocco-r 315кс.

Arnaudov
Ne mi se misli kakvo 6te pravi tova "jivotno"...prosto prekaleno dobro :o I vse pak s3-kata su6to e variant ;)

rally driver
tova si e rally versija..a3 razbira se e mnogo jaka no poveche se doblijava do butikova kola ot kolkoto do chistata ralidjiika...mislja che tuk e razlikata

The_Racer_GT
Ti mai ne si 4ul za Audi S3 >:-)

deso
nai nakraq ne6to po-dobro ot golf R32

comments powered by Disqus