Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus ST: Най-накрая сме готови

13.09.2011 14:26
Туит

Ford показа във Франкфурт серийната версия на Focus ST. Двулитровият EcoBoost, който работи под капака му, генерира 250 к.с. и 360 Нм.

Серийната версия, на Focus ST, чиито основи поставя прототипната, ще се отличава от стандартния модел не само по двулитровия агрегат, но и по цялостния бодикит. Двойният накрайник на изпускателната система, например, е разположен централно, масивното задно крило е комбинирано с нов спойлер отпред и раздути прагове, а 18-цоловите колела контактуват с пътя посредством гумите на Goodyear с размери 235/40R18.

Модифицирано е и окачването, особено многозвенното задно, като клиренсът е с 10 мм по нисък в сравнение със стандартната версия на Focus. За увереността на водача се грижат също Torque Vectoring Control системата за контрол на въртящия момент на всяко едно от колелата и „усъвършенстваната електронна програма за стабилност”.

Крайният резултат е отлична управляемост (дано проблемът с недозвавиването на предходната генерация е решен) и динамика. За съжаление обаче в официалното съобщение за модела от Ford не дават никаква информация за последната. Единствените конкретни цифри са свързани с това, че новият двулитров двигател, който разполага с 250 к.с. и 360 Нм, е с 20% по-ефективен от предходния петцилиндров мотор. Затова съдейства и шестстепенната механична трансмисия, която е модифицирана специално за Focus ST от Global Performance Vehicles екипа.

Продажбите на новия Focus ST ще започнат догодина в над 40 държави.

Коментари
comments powered by Disqus