Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus ST: В подробности

30.09.2010 14:10 4
4
2571881683
Туит

Ford публикува нова информация и фотографии за Focus ST, който ще се появи на пазара през 2012 г. Предсерийната версия на модела дебютира на автосалона в Париж.

Наскоро Ford обяви, че прекратява производството на Focus ST заради новия евростандарт за отработени газове, който влиза в сила в началото на следващата година. Бе повече от ясно, че спортната версия ще получи наследник, базиран на последната генерация Focus. В Париж бе обявена и годината, когато това ще се случи – 2012-а, но от Синия овал не се ограничават с някакви по-конкретни данни за пазарната премиера на модела, който ще се предлага в цял свят.

Новият Focus ST ще използва модифицирана версия на двулитровия EcoBoost, която генерира 250 к.с. и 360 Нм. Тя е съвместна разработка на европейското подразделение Team RS и американските тунери от SVT, известни с проектите си за Focus RS, Shelby GT500 and F-150 SVT Raptor. Промените са свързани с новите изпускателна и смукателна системи, както и с препрограмирания софтуер.

В сравнение с досегашният петцилиндров мотор (2.5 литра) новият EcoBoost разполага с 10% повече мощност при 20% по-нисък разход и нива вредни емисии. Стандартно ще бъде комбиниран с шестстепенна механична скоростна кутия, гласи официалният пресрилийз, което ни навежда на мисълта, че в списъка с опции място ще намери PowerShift трансмисията с два съединителя.

Шасито на ST ще бъде с 10 мм по-нисък просвет спрямо стандартния модел, вероятно цялостната му структура ще бъде модифицирана, за да се увеличи устойчивостта на усукване, кормилната уредба ще получи по-директни настройки, очакването и спирачките ще бъдат ревизирани, а цял набор от електронни системи ще се грижат за отличното поведение на пътя, включително и Torque Vectoring Control (упражнява спирачно усилие върху вътрешните колела, докато предава по-голяма част от въртящия момент върху външните).

Предният спойлер, масивното задно крило, раздутите прагове, 19-цоловите колела и централноразположеният накрайник на изпускателната система различават ST версия от стандартния Focus. Представеният в Париж автомобил обаче не е окончателната версия на Focus ST, но очакванията са разликите между двете да бъдат минимални.

Цялата галерия на Focus ST може да видите тук.

Коментари

Aнонимен
Форд= на дърво!!!! Още повече предно предаване със 250 коня!? Пълно безумие..... Заради по високите разходи за 4 по 4 са решили да се правят на герои

vanko242
я покарайте малко стария модел,пък тогава си харесвайте.....за тия пари колата си е супер....колко струва S3 знаете ли?

Aнонимен
Да, малко кичозен ми изглежда. Можеха с една идея по-малко шарен да го направят, а и стоповете са като рисувани от манга фен. Конкурентите доста повече ми харесват, ГОЛФ И АСТРА gti, 130i, S3, субару импреза sti и спортните сеати.

boro
Боже, това чудо китайско ли е?

comments powered by Disqus