Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford и M-Sport подготвят десет Fiesta WRC за рали Швеция

21.12.2010 11:39
Туит

Техническият директор Кристиан Лорио оцени като „положителен“ последния петдневен тест на новата Fiesta WRC. От M-Sport се надяват да участват в Швеция с цели десет автомобила.

Mиналата седмица Мико Хирвонен и Яри-Мати Латвала навъртяха общо 1250 километра с новия WRC автомобил на Ford, макар и не в окончателната му спецификация, близо до Кал, популярна дестинация за тестове в Швеция. Латвала тества в понеделник и вторник, а неговият по-опитен съотборник – от сряда до петък, когато отборът се върна в базата на M-Sport в Кумбрия.

Лорио изрази задоволството си от представянето на Fiesta WRC, но призна, че M-Sport все още има много работа преди началото на сезона.

„Не мога да говоря много за автомобила заради забраната, която имаме, но мога да кажа, че всеки ден покривахме приблизително 250 км“, обяснява Лорио пред официалния сайт на WRC. „Има още някои дребни неща, които искаме да променим, както винаги се случва, но като цяло тестът бе положителен и пилотите са доволни. Трасетата, които Яри използва, за съжаление не бяха толкова добри колкото тези на Мико.“

„Проблемът е, че не знаем на какво ниво сме спрямо съперниците ни и няма как да разберем преди първия кръг в Швеция. Не можем и да сравняваме Fiesta с Focus, тъй като това са абсолютно различни автомобили, конструирани според съвсем различни правила.“

Тестът на Ford в Швеция бе предшестван от четиридневна сесия на макадам в Португалия по-рано този месец. Активната програма на отбора извън Англия обаче вече приключи за тази година, тъй като следващият тест е планиран едва за края на януари отново в Швеция. Дотогава екипът на Малкълм Уилсън ще работи активно по подготовката на новите автомобили.

„Няма да имаме никакво време за почивка, тъй като целта ни е да сме готови с 10 коли за старта в Швеция“, обяснява Лорио. „Има и някои неща по автомобила, които искаме да изчистим. Предстои и инспекция за хомологацията, така че сме наистина много заети с това и с подготовката за следващия тест в Швеция“.

Сезон 2011 в Световния рали шампионат започва именно с рали „Швеция“, което ще се проведе от 10 до 13 февруари.

Коментари
comments powered by Disqus