Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Kuga: Фини настройки

21.08.2015 12:44
Туит

Отскоро Ford Kuga се предлага с усъвършенствани двигатели, нови цветове и подобрения в оборудването

Може би най-съществената новост при освежената Kuga засяга двигателната гама, която е обновена от усъвършенствания 2,0-литров дизелов агрегат, отговарящ на нормите Euro 6. Модифицираният мотор се характеризира с по-високи стойности на мощността и въртящия момент, като същевременно емисиите СО2 и разходът на гориво са намалени. 2.0 TDCi е наличен в две версии: със 150 и 180 к.с. и може да се комбинира с 6-степенна механична или 6-степенна трансмисия с два съединителя.

Изпробваният автомобил беше се задвижваше от върховата версия на двулитровия дизел, която генерира 180 к.с. и внушителен максимален въртящ момент от 400 нютонметра, достъпен в диапазона от 2000 до 2500 оборота в минута. за човек, който е сядал зад волана на досегашния вариант на Kuga, моментално прави впечатление, че моторът е станал по-култивиран, а шумът и вибрациите са намалели значително. Четирицилиндровата машина хармонира много добре със сполучливо настроената предавателна кутия с два съединителя – водачът във всеки момент може да разчита на мощна и уверена тяга, а смяната на предавките остава почти неусетна. Не е за пренебрегване и значително намаленият разход на гориво, който в реални условия се оказва с до литър под стойностите, които бяха характерни за предшественика със 163 конски сили. Пътното поведение продължава да прави приятно впечатление с високо ниво на сигурност, директно управление и достатъчно добър комфорт.

Наред със свършената работа под предния капак на автомобила, от Ford са се погрижили и да разнообразят възможностите за индивидуализация на външността на Kuga – занапред клиентите на модела ще имат на разположение по-по-богата гама от цветове, в която се отличават искрящия нов цвят Tiger Eye, както и Ruby Red, Magnetic и Deep Impact Blue.

Вариантите за оборудване на Kuga също са обогатени с новото ниво Titanium Plus, което надгражда богатия Titanium с неща като биксенонови светлини с автоматично регулиране по височина и вградени умиватели, дневни LED предни и задни светлини, предни и задни паркинг сензори, система за полуавтоматично паркиране, 18-цолови алуминиеви джанти, аудиосистема с Bluetooth, SYNC и 4,2-инчов TFT цветен дисплей, USB/iPod порт, AUX вход за външни музикални устройства и кожен волан с червени акценти.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Модифицираният дизелов двигател е чудесно допълнение към познатия вече баланс от качества на Ford Kuga – новият вариант със 180 к.с. осигурява отлична динамика, добър комфорт при пътуване и намален спрямо предшественика със 163 к.с. разход на гориво.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Мирослав Николов

Коментари
comments powered by Disqus