Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Mondeo: Радикална промяна

14.02.2007 12:02 2
2
2571811313
Туит

Ford започва нов рунд в борбата за лидерска позиция в средния клас. Серийната версия на новото Mondeo ще се появи в Женева, като моделът отново ще се предлага като седан, комби и вариант с голям заден капак. Пазарният старт в Германия е насрочен за месец юни.

Новото издание на популярния модел на Ford изглежда несравнимо по-динамично и агресивно в сравнение със своя предшественик. От дизайна ясно личи уклонът към формите на S-Max. Дължината на междуосното разстояние е увеличена с цели десет сантиметра, а общата дължина на каросерията надминава дори тази на Volkswagen Passat.

1745 литра товарен обем

Размерите на вътрешното пространство е сред рекордните постижения за класа, също както и вместимостта на багажното отделение – 535 литра при версията седан, а комбито модификацията с голям заден капак побират съответно до 1460 и 1745 литра.

Многобройните ниши и кутии за съхранение на предмети се грижат за отлична функциналност, а качествените материали, финото осветление и повърхностите от пианолак – за изненадващо благородната атмосфера в салона. Информационно-навигационната система се командва чрез бутони от волана и с помощта на чувствителен на докосване дисплей. Не липсват и редица високотехнологични „екстри” като Keyless-отключване и запалване, извод за външен MP3-плейър, аудиосистема с твърд диск, DVD-навигация, адаптивен темпомат, ESP, контрол на налягането в гумите и още много други.

Купувачът има избор между три нива на оборудване: базовото Ambiente, Trend, Titanium и топверсията Ghia.

Пет бензинови и четири дизелови модификации

За задвижването на автомобила се грижи широка гама от двигатели, включваща пет бензинови и четири дизелови версии. Базовият дизелов вариант се задвижва от 1,8-литров мотор със 100 конски сили, който може да бъде поръчан и в по-мощно изпълнение със 125 к. с. По-високо е позициониран 2,0-литровият дизел, който се предлага със 130 и 140 конски сили. При бензиновите двигатели базовия вариант е с работен обем 1,6 литра и може да се поръча със 110 и 125 к. с., двулитровият вариант разполага със 145, а 2,3-литровият – със 161 к. с. От есента ще се появи и томмоделът, задивжват от 2,5-литров турбоагрегат с 220 к. с. При трансмисиите има избор между пет- и шестстепенна механична конструкция и шестстепенен автоматик. Модернизираното окачване като опция може да бъде снабдено и с адаптивни амотртисьори.

Коментари

Антон
Аз ходя на всеки тестдрайв на който имам взможност и мога да кажа че съм карал доста нови модели но най голямо впечатление ми направи новото мондео просто е невероятно, този път от форд доста са се постарали.Преди това бях доста скептично настроен към тази марка но сега мисля че имам повод да преосмисля мнението си.

bel70
Той е мечта.Агресиято е неговото мото

comments powered by Disqus