Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Mustang е най-продаваната спортна кола в света

22.04.2016 11:46
Туит

В Австралия мускулестият автомобил е разпродаден до 2017 година

Ford Mustang е на гребена на вълната на успеха. Според статистиката на IHS Automotive миналата година Pony Car беше един от най-продаваните спортни автомобили с две врати, като в Германия предпочитанията са за V8.

Навсякъде Ford Mustang се котира много добре. В Австралия мускулестият автомобил е разпродаден до 2017. В Китай през четвъртото тримесечие на 2015 никое друго спортно купе не се продаваше по-добре от Mustang. Междувременно във Франция и Германия легендарният Pony Car стъпи като шесто поколение и през март удари върха в статистиката за регистрация на спортни автомобили.

Няма спор: най-големият пазар е САЩ. В страната на неограничените възможности Ford Mustang подобно на бургер, пържени картофи и пилешки крилца не слиза от тезгяха. 12 563 екземпляра през последния месец тръгнаха към щастливите си собственици - повече от Chevrolet Camaro и Dodge Challenger взети заедно.

141 848 продадени Ford Mustang по цял свят

При цялата добра информация за продажбите - национални или международни - едва ли е изненадващо, че през 2015 Ford Mustang е на едно от челните места в една много специална статистика. Според регистрационните данни от IHS Automotive той е най-продаваният спортен автомобил с две врати в целия свят, като общото количество на продадените автомобила възлиза на 141 848 единици.

Около 110 000 от тях е делът на купето, което също е една страхотно чесло според данните на IHS. Никое друго спортно купе не е печелило сърцата на повече клиенти от цял свят през миналата година, както Ford Mustang Fastback. Освен това  няма друго спортно купе, което да е прескочило бройката 100 000.

Стратегията на Ford се отплаща, като налага Mustang като още по-глобален феномен. Например шестото поколение ще стъпи за пръв път в Германия чрез търговската мрежа на Ford, а не само изключително чрез вносители. Ford е стъпил с Mustang на картата на 140 пазара по света.

V8 и кабриолетът са най-предпочитаните в Германия

През 2016 Ford Mustang може би ще увеличи продажбите си още повече. Американският производител изхожда от факта, че до средата или в края на 2015 Mustang е стъпил в търговската мрежа на много страни. Например, на ключов пазар като Великобритания, както пише Ford. Към днешна дата в Европа общо около 16 600 клиенти са избрали по един екземпляр.
V8 е много добре приет в Германия. Разбира се, разликата в цената между четири цилиндъра и V8 е само 5000 евро. Какво друго впечатлява германците: погледнато в международен аспект, най-вече кабриолета. В никоя друга страна откритият Mustang не заема такъв висок процент от пазара, като например всеки трети човек в тази страна избира кабриолета Ford Mustang.

Коментари
comments powered by Disqus