Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Mustang GT: Официално

04.01.2010 09:31 1
1
2571866592
Туит

Ford официално потвърди една от най-лошо пазените тайни преди автомобилния салон в Детройт – че Mustang GT от 2011 моделна година ще получи петлитров V8.

Новият двигател генерира 412 к. с. максимална мощност и 528 Нм въртящ момент, което е съответно с 97 и 88 повече спрямо предходния 4,6-литров V8. От Ford обещават и по-висока ефективност, въпреки по-добрите динамични характеристики – 14 литра градско и 9,4 извънградско при версията с шестстепенна механична кутия, като тя е реализирана посредством системата за променливо газоразпределение (Twin Independent Variable Camshaft Timing), електрическото сервоуправление и оптимизираната аеродинамика.

Корекции има и по окачването на Mustang GT – преработени триъгълни носачи отпред, по-твърда стабилизираща щанга за отзад, нови разпъваща и Z-щанга, както и подрама. Спирачната система също е модифицирана, като опционалната на Brembo е с 356-милиметрови дискове, които се показват срамежливо зад 19-цоловите алуминиеви колела.

В интериора ви очакват нов инструментален панел и по-богато стандартно оборудване. Цветовата палитра на Mustang GT от 2011 моделна година вече включва и трите нови цвята Yellow Blaze Tri-Coat, Race Red и Ingot Silver.

 

Коментари

Сандо
Добра стъпка, като за начало . . да сменят праисторическия двигател с нов, в крак с новите технологии . . сега остава да сменят и праисторическото окачване с независимо и ще можем да наречем колата "спортна" защото ще завива ;)

comments powered by Disqus