Ford официално потвърди една от най-лошо пазените тайни преди автомобилния салон в Детройт – че Mustang GT от 2011 моделна година ще получи петлитров V8.
Новият двигател генерира 412 к. с. максимална мощност и 528 Нм въртящ момент, което е съответно с 97 и 88 повече спрямо предходния 4,6-литров V8. От Ford обещават и по-висока ефективност, въпреки по-добрите динамични характеристики – 14 литра градско и 9,4 извънградско при версията с шестстепенна механична кутия, като тя е реализирана посредством системата за променливо газоразпределение (Twin Independent Variable Camshaft Timing), електрическото сервоуправление и оптимизираната аеродинамика.
Корекции има и по окачването на Mustang GT – преработени триъгълни носачи отпред, по-твърда стабилизираща щанга за отзад, нови разпъваща и Z-щанга, както и подрама. Спирачната система също е модифицирана, като опционалната на Brembo е с 356-милиметрови дискове, които се показват срамежливо зад 19-цоловите алуминиеви колела.
В интериора ви очакват нов инструментален панел и по-богато стандартно оборудване. Цветовата палитра на Mustang GT от 2011 моделна година вече включва и трите нови цвята Yellow Blaze Tri-Coat, Race Red и Ingot Silver.
Сандо
Добра стъпка, като за начало . . да сменят праисторическия двигател с нов, в крак с новите технологии . . сега остава да сменят и праисторическото окачване с независимо и ще можем да наречем колата "спортна" защото ще завива ;)