Тунерът проектира аеродинамичен пакет за мускулестия американски спортен модел
Туниговане, удоволствие при шофиране и безопасност не се изключват взаимно. Това потвърждава инициативата „Tune it Safe“, която всяка година бива презентирана с акции с автомобили. Този път стилната икона на Ford Mustang се преобрази в полицейски автомобил.
Това се превърна в малка традиция. Инициативата за надеждно тунинговане (Tune it Safe) позволява всяка година един автомобил да бъде преустроен в патрулка. Резултатът се представя на автомобилното изложение в Есен, 2015 беше ред на Corvette. Този път Ford Mustang ще носи полицейската служба. Тунинговането се извършва от Wolf Racing.
Полицейският Mustang с 455 к.с.
Тунерът проектира аеродинамичен пакет за мускулестия американски автомобил. Пакетът включва преден спойлер, преден сплитер, странични прагове, заден дифузор и престилка. За преследване на престъпнициWolf е монтирал на Mustang голямо задно крило. И когато в службата е по-лежерно, крилото може да служи за тезгях на колекционери на леберкез. Е, това беше малка шега.
За да може никой да не убегне на Mustang, Wolf е натегнал на макс мощността на петлитровия V8. Вместо стандартните 421 к.с., Muscle Car вдига до 455 к.с.. Съединителят се поти под натоварването от 560 Нм, в крайна сметка с 30 Нм повече от серийния Mustang. Куплирането става посредством шест механични предавки, ръчните скорости са приятел и помощник на полицейския Mustang.
С тази конфигурация на тунинговане Ford Mustang се изстрелва в рамките 4,3 секунди до 100 км/ч. Преди тунинговането той се нуждаеше от половин секунда повече. С подобрените си характеристики на спринтиране, полицейският Mustang се нарежда до темпото на спринта на Porsche 718 Cayman S и Porsche 911 Carrera. Wolf вдига максималната скорост от 250 на 268 км/ч. Който е по-бърз и има свободна лента на движение, може да избяга от Mustang.
Синята лента, опасваща каросерията и сините светлини на покрива, идентифицират Mustang като помощник на държавните служби. Wolf подсилва стабилността с настройващо се по-високо винтово окачване (предна/задна ос от 10 до 35 мм). В гнездата на калниците отпред се търкалят гуми с размер 255/35 R20, и отзад 275/35 R20, базирани при всички случаи на Ventus S1 evo² от Hankook. Едно сравнение, серийните размери са 2255/40 R19 и 275/40 R19. Звукът също е коригиран. Mustang издава характерния звук на спортна изпускателна система и накрайници на ауспусите с диаметър от 114 мм.