Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Mustang: Въздух под налягане

24.08.2010 10:57
Туит
Ford Mustang: Въздух под налягане

Ford Racing представи нов силов пакет за Mustang от моделната 2011 г. В резултат максималната мощност на петлитровия V8 достига 624 к.с.

В дъното на силовия пакет за Mustang лежи 2,3-литровият twin-screw механичен компресор, разработен съвместно от Ford Racing, Team Mustang, Roush и Whipple. Целият кит обаче ще се предлага в три разновидности.

Първата включва горепосочения механичен компресор, нови смукателни колектори, инжектори и ремък, междинен охладител с водно пръскане, както и препрограмиране на софтуера, управляващ двигателя. При този вариант налягането на компресора достига 7 psi (0,48 бара), а максималната мощност - 525 к.с. при 6400 об./мин (данните са по SAE, а не по DIN).

При втория пакет налягането нараства на 9 psi (0,62 бара), което естествено се отразява на мощността – 624 к.с. при 6900 об./мин. Третият кит, който е и най-евтин, включва само базовите компоненти, но за съжаление максималната мощност при него не е посочена.

Цената на доработката започва от 6499 долара и достига 8099 в зависимост от модификацията и това дали компресорът е хромиран или не.

Коментари
comments powered by Disqus