Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford: Нови двигатели за Mondeo, Galaxy и S-Max

31.10.2007 19:10
Туит

Ford разширява гамата на задвижващите агрегати за моделите си Mondeo, Galaxy и S-Max. Освен това те ще се предлагат и с нова шестстепенна автоматична трансмисия.

Предавателната кутия ще бъде съчетавана с нов 2,3-литров бензинов двигател, който генерира мощност от 160 конски сили. Максималният му въртящ момент възлиза на 208 Нм, а върховата скорост, която снабденият с този мотор Mondeo достига, е 207 км/ч. Средният му разход на гориво пък отговаря на 9,3 литра, а вредните емисии на 223 г/км.

Нов двулитров дизел

Шестстепенният автоматик ще бъде комбиниран и с нов двулитров дизел (130 к. с. и 320 Нм), който ускорява Mondeo до 200 км/ч при разход от 7,1 л/100 км (189 г/км CO2). Другите дизелови двигатели също ще бъдат преработени, а единственият, останал без филтър за твърди частици, ще отпадне.

В крайна сметка алтернатива на новия агрегат се явяват две двулитрови машини с мощност съответно 115 и 140 к. с. В началото на 2009 година обаче се очаква дебютът на четвърти, още по-мощен дизел.
Коментари
comments powered by Disqus