Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford отложи пуска на новия Focus RS

07.04.2014 15:53
Туит
Ford отложи пуска на новия Focus RS

В най-бързия Focus ще бъде монтиран 2,3-литров мотор EcoBoost

Ford преустанови работата над новия Focus RS. Преди време представянето на „напомпания” хечбек беше планирано за 2015 г. От компанията заявиха, че не могат да съобщат нищо за бъдещия проект.

По-рано беше оповестено, че главното изменение на новия модел в сравнение с актуалната версия ще бъде в двигателя. Усилено се говори, че под капака на най-бързия Focus ще бъде монтиран 2,3-литров агрегат от фамилията EcoBoost, който задвижва и най-новото поколение Ford Mustang, представен в края на 2013 г. Мощността на мотора е от порядъка на 330 конски сили.

Известно е, че Ford разсекрети преобразения Focus. Автомобилът е  получил значителни изменения отвън, нови опции, както и обновена двигателна гама. Най-съществената промяна в сравнение с актуалната версия Focus е в предната част на автомобила. Дизайнерите на  Ford изцяло са преработили оптиката, радиаторната решетка и бронята, като по този начин автомобилът се доближава до по-големите модели Fusion (Mondeo). Характерна черта на обновения бестселър на марката е раиаторната решетка в стил Aston Martin.

В технически план Focus също е претърпял промени. Моделът е оборудван с нови амортисьори, с което окачването става по-балансирано. Освен това, инженерите са препрограмирали системата ESC. Нейната намеса по време на управление вече е станала по-плавна.
Автомобилът е  получил и нова система за безопасност - Pull Out Assist. С помощта на датчици системата анализира разположението на другите участици в пътното движение и при наличие на риска от сблъсък незабавно предупреждава шофьора за съществуваща опасност.

Коментари
comments powered by Disqus