Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford отрече информацията за разработване на Fiesta RS

27.01.2016 10:13
Туит
Ford отрече информацията за разработване на Fiesta RS

Според медиите автомобилът трябваше да бъде на същата платформа като своя предшественик

Ford отрече информацията за разработването на "гореща " версия на Fiesta, наречена RS. Това заяви главният инженер на американското подразделение на марката Тайрън Джонсън пред изданието Motoring. По-рано беше съобщено, че тази модификация ще бъде оборудвана с двигател с мощност 250 конски сили

"По правило ние не говорим за бъдещето на нашите автомобили. Въпреки това в този случай има много слухове за Fiesta RS. Нашите планове не включват разработване на такъв модел", каза Джонсън.

Предполагаше се, че „горещата”Fiesta ще се продава през 2017. Според съобщения в медиите автомобилът трябваше да бъде построен на същата платформа като своя предшественик.

По-рано стана известно, че бъдещата моделна гама на американската марка ще включва 12 модела с висока ефективност. Сред тях са Focus RS, F-150 Raptor, Mustang Shelby GT350 / GT350R и новото поколение GT.

Серийното производство Focus RS започна миналата седмица в завода в Саарлуис , Германия. Автомобилът се отличава от своя предшественик с променена радиаторна решетка, нов дизайн на оптиката и модифицирана изпускателна система. Освен това автомобилът получи 19-инчови джанти, уголемени въздухозаборници, антикрило и заден дифузьор.

Най-мощният и най-бързият Focus в историята е оборудван с 2,3-литров EcoBoost двигател с 350 конски сили. Максималният въртящ момент на двигателя е 470 Нм метра. Мотърът, както и преди, е куплиран с шестстепенна механична трансмисия.

Коментари
comments powered by Disqus