Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford подготвя контраатака за Нова Зеландия

18.08.2008 12:12
Туит

Преди старта на рали „Германия” BP Ford Abu Dhabi оглавяваше класирането в отборната надпревара, но двойната победа на Citroen, постави тима в позицията на догонващ. Въпреки провала на Хирвонен и Латвала спортният директор на Ford Europe Марк Дийнс се надява, че само след две седмици Синия овал отново ще бъде начело.

Претендентът за шампионската титла при пилотите Мико Хирвонен не можа да се пребори с Франсоа Дювал (Stobart, Ford) за подиума и остана четвърти, докато поредица от грешки пратиха Яри-Мати Латвала на незавидната девета позиция. Пет кръга преди края на сезона Хирвонен изостава на четири точки спрямо Льоб, а BP-Ford – на осем спрямо Citroen.

След две поредни титли при производителите (2006 и 2007) единствената цел за ръководството на Ford Europe е третата поредна, за която ще трябва да се погрижи новата ревизия на Focus RS WRC. Марк Дийнс е убеден, че тя е постижима въпреки временния спад във формата на двама състезатели на отбора.

„Пропиляхме преднината си в шампионата на производителите тук (в Германия), но двубоят започва отново само след две седмици в Нова Зеландия”, коментира спортният директор на Ford. „Макадамовите трасета там съответстват повече на стила на нашите пилоти, така че се надявам да си върнем незабавно лидерската позиция.”

Тим-шефът на BP-Ford Малкълм Уилсън също е оптимист. „В петък стартирахме прекрасно, Мико беше блестящ. Липсата на опит в най-трудното асфалтово рали, както и постоянно променящата се настилка, станаха причина да не спечелим толкова точки, колкото ни се искаше. И все пак двамата ни пилоти научиха много за оставащите два старта на асфалт.”

Рали „Нова Зеландия” стартира на 29 август в 9:18 (18:18 българско време). Церемонията по награждаването, която ще сложи точка на 16-те етапа с обща дължина 354,58 състезателни километра, е предвидена за 31 август от 15:00 (00:00, 1 септември).

Коментари
comments powered by Disqus