Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford превръща Focus в най-бързия хечбек в света

16.11.2015 10:19
Туит
Ford  превръща Focus в най-бързия хечбек в света

Под предния капак на колата ще бъде монтиран 2,3-литров бензинов двигател с четири цилиндъра и мощност 345 к.с.

Ford планира да разработи нова версия на Focus RS. Автомобилът ще бъде със 100 кг по-лек благодарение използване на карбонови алуминиеви панели в каросерията на стандартния модел, както и в компоненти на окачването, съобщава Autocar.

Под предния капак на колата ще бъде монтиран 2,3-литров бензинов двигател с четири цилиндъра. Мощността на мотора ще бъде 345 к.с. Той ще работи съвместно с роботизирана предавателна кутия Powershift. Според предварителна информация моделът ще бъде най-бързият сериен хечбек в света. Основните конкуренти на новия автомобил ще бъдат Mercedes-AMG A45 (ускорение до 100 км/ч за 4,2 секунди) и Audi RS3 (автомобилът ускорява от 4,3 секунди до 100 км/ч).

Стандартната версия на Focus RS бе представена на автомобилното изложение в Женева тази година. Основната промяна е във вида на задвижването. Новият автомобил е оборудван с много еластична система за двойно предаване, която може да прехвърля до 70% от въртящия момент към задните колела. Всичко това се прави с цел да бъде осигурено по-добро управление на хечбека.

Като цяло Focus RS притежава четири режима на шофиране: Normal, Sport, Track, както и Drift. В дрифт режим се активира специална система за калибриране на двойното задвижване, която регулира разпределението на въртящия момент и улеснява навлизането в завой. Подобен пакет от настройки е първият сред серийните хот хечове. Сред другите технически промени са по-твърди пружини и амортисьори, нова изпускателна система и къса кормилната рейка.

Коментари
comments powered by Disqus