Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford разкри подробности за мотора на Shelby GT350R

04.06.2015 11:25
Туит

Официалният дебют ще се състои по време на автомобилното изложение в Лос Анжелис

Ford Mustang пише историята от 1965 като Shelby GT350. През 2014 г. легендата се завръща. Новият Mustang GT350 генерира 500 к.с. и дебютира на автомобилното изложение в Лос Анжелис.
Ford се опитва да повтори историята и конструира от новия Ford Mustang друга версия с легендарната абревиатура GT350. В чест на историческия модел под капака на новия Ford Mustang GT350 тупти най-мощният атмосферен V8 двигател, какъвто Ford някога е разработвал.

Първоначално се говореше само за около 500 к.с., но сега Ford разпространи точни данни. С работен обем 5,2 литра осемцилиндровият двигател развива 526 к.с. при 7500 об/мин. Максималният въртящ момент е 582 Нм при 4750 об/ мин. Необичайно за американски V8 е използването на плосък колянов вал с разположение на шийките на 180 градуса една спрямо друга, който обичайно се инсталира на италиански спортни автомобили. Необичаен е също и броят на оборотите на V8, който може да се върти до 8250 об/мин.

Ford Mustang GT350 с приведен нос

V8 е куплиран с шестстепенна механична скоростна кутия, която изпраща въртящия момент към диференциал с ограничено приплъзване задвижващ задните колела. При окачването Mustang GT350 е заложил на адаптивни амортисьори. Ако GT350 трябва изведнъж да удари спирачки, на предната ос захапват шестбуталните апарати от Brembo с 394 мм дискове, а отзад ги подкрепят 380мм дискове и четирибутални спирачни апарати. Няма сериен Ford, който да може да се похвали с по-голяма спирачна сила. За да направи място за спирачните дискове в семейния Pizza формат, Ford Mustang GT350 е стъпил на 19-цолови джанти обути в спортни гуми Michelin с яко сцепление.

Визуално Power-Pony изглежда уникален с видимо смъкнатото си чело. Алуминиевият капак на двигателя с вентилационни отвори прилепва плътно към V8. Новата предна и задна престилка, както и малкият заден спойлер и дифузьор ще оптимизират аеродинамиката. Широките предни калници с хриле за обезвъздушаване осигуряват по-широка следа. Новата радиаторна решетка увеличава притока на студен въздух.

Интериор в спортен стил

Неповторим чар в пилотската кабина придават специалните кожени спортни седалки Recaro, плоският спортен волан и преработеният инструментариум. Нови са също така и петте режима на шофиране. Оборудването включва още инфотейнмънт система със сензорен екран, климатик и яка аудио система.

Срещу каква цена каубоите ще могат да укротяват силния Mustang? Няма данни. Ще стъпи ли GT350 и в Европа? Не, за съжаление, не

Коментари
comments powered by Disqus