Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford с девет нови двигателя през 2010 г.

13.01.2010 10:01 1
1
2571866920
Туит
Ford с девет нови двигателя през 2010 г.

До края на годината Ford ще представи серия нови двигатели и трансмисии за северноамериканския пазар.

Това ще бъде първата стъпка от реализирането на петгодишен план за цялостно преобразяване и подмяна на двигателите и технологиите на компанията в световен мащаб. Някои от новите технологии ще са директно заимствани от европейското подразделение на Ford, но детройтският автомобилостроител е решен да подмени или осъвремени всичките мотори на предлаганите в Северна Америка автомобили от моделната 2008 година. Това трябва да стане до края на 2010 г.

Девет нови двигателя и шест трансмисии ще бъдат въведени в употреба още до края на настоящата година. Най-много внимание заслужава 3,7-литровият Ti-VCT за Mustang с 305 к.с. V-образният шестцилиндров агрегат има разход на гориво от 7,8 литра на 100 км и е съчетан с шестстепенна автоматична предавателна кутия. Версията Mustang GT пък ще получи модернизиран 5-литров V8 с 412 к.с., 530 Нм максимален въртящ момент и разход на гориво от 9,4 литра на 100 км.

Ford Fiesta ще бъде комплектован с четирицилиндров 1,6-литров двигател с трансмисия PowerShift с двоен съединител. По този начин разходът на гориво на автомобила е 5,9 литра на 100 км.

Новият Focus ще получи атмосферен четирицилиндров двулитров мотор с директно впръскване на горивото, по всяка вероятност сходен на този в европейския вариант на модела.

По типично американски маниер техническите параметри не бяха обявени за всички двигатели, но стойностите по отношение разхода на гориво на разкритите са достатъчно впечатляващи според стандарта в Северна Америка. Точно тази немаловажна подробност може да направи от Ford неочаквано силен противник на евтините и икономични японски коли, които янките напоследък предпочитат.

 

Коментари

Bo
A to pak japankite 6te stojat i 4akat jankite da gi iznenadat...Amerikanskite koli sa si bokluk, s njakoi malki izklyu4enija.

comments powered by Disqus