Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford S-Max и Galaxy също ще получат двулитровия Ecoboost

01.07.2010 09:43
Туит

Новият двулитров Ecoboost двигател, който ще работи под капака на Mondeo 2011, вероятно ще се използва и при Galaxy и S-Max.

Двигателят на Синия овал в последната си версия генерира 240 к.с. при 179 г/км и ще дебютира тази есен, когато фейслифта на Mondeo бъде представен официално.

Не е изключено именно този двигател да се използва за следващата генерация на Focus RS, но комбиниран с електромотор, който да задвижва задната ос. Преди да се случи това обаче, той ще се появи под капака на S-Max и Galaxy.

Mondeo, S-Max и Galaxy се сглобяват в завода на компанията в Генк, Белгия, като и трите модела използват сходна база. Това е причината инсталирането на новия Ecoboost мотор да зависи единствено от маркетолозите на компанията, които трябва да преценят доколко подобна стратегия би била успешна.

Коментари
comments powered by Disqus