Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford съкращава с 15 % европейското си производство

03.10.2008 16:46
Туит
Ford съкращава с 15 % европейското си производство

Това решение идва като резултат от спада в търсенето на автомобилните пазари.

„Трябва да се пригодим към изискванията на клиентското търсене, за да се справим със ситуацията”, споделя изпълнителният директор на Ford – Европа Джон Флеминг пред  Automotive News Europe.

В момента Ford изкарва около 2 милиона автомобила и ванове на година от европейските си заводи.

Според Флеминг по-голяма част от тях използват над  100% от капацитета си през последните 12  - 15 месеца.

 

Ford вече намали производството в завода си за лекотоварни камиони Transit в Саутхемптън, Южна Англия, както и в завода за камиони Transit в Турция.

Компанията планира също така и да съкрати броя на постоянните си и временни работници в Германия.

„Не смятам, че ще има по-голямо преструктуриране във Ford- Европа, зависи от това как върви пазарът”, завършва Флеминг.

 

 

Коментари
comments powered by Disqus