Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Shelby GT500: Лудите го гонят!

16.11.2011 12:01
Туит

650 к.с., 813 Нм, над 320 км/ч. Цифрите говорят достатъчно добре за това, което ни очаква при новия Ford Shelby GT500.

Сърцето на американския боец е 5,8-литровият V8 на Ford, който е оборудван с по-голям и по-ефективен механичен компресор. Почти целият силов тракт е ревизиран за моделната 2013 г., включително блокът на двигателя, цилиндровите глави, профилът на разпределителните валове, карбоновият карданен вал, съединителят и шестстепенната механична трансмисия. Охладителната система също е модифицирана, за да се справя с новите изисквания, наложени върху 5,8-литровия V8.

GT500 Performance Pack предлага още серия подобрения като електронно регулируемите амортисьори на Bilstein и торсен диференциала. Пакетът Track пък добавя към тях външен маслен радиатор за двигателя, радиатор за диференциала, както и за трансмисията. Стандартните 19-цолови колела (20-цоловите са опция) са комбинирани с нова спирачна система на Brembo с шестбутални апарати и уголемени дискове.

Мащабна ревизия има и на аеродинамичния пакет. При скорост от 160 мили в час (257 км/ч) аеродинамичната ефективност на Shelby GT500 е с 33% по-добра в сравнение с тaзи на предшественика от моделната 2011 г. Същевременно теглото му е ограничено на 1746 кг, което е с цели 123 по-малко спрямо конкурентния Camaro ZL1.

Продажбите на Ford Shelby GT500, който дебютира на автомобилния салон в Лос Анджелис, ще започнат догодина.

Коментари
comments powered by Disqus