Премиум марката ще допринесе за увеличаване на продажбите на Стария континент
Vignale за момента означава най-луксозно ниво на оборудване на европейските автомобили Ford. Отличникът е новият Mondeo, който в началото на 2015г. ще получи серийна версия Vignale, предварително показана като концепт преди малко повече от година.
По-нататък ще последва S-Max Vignale. Междувременно Vignale постепенно може да стане самостоятелен бранд, също като DS при Citroen. Тази идея прозвуча от устата на Барб Самарджич, главен оперативен директор на Ford of Europe.
От Ford предвиждат, че премиум брандът ще допринесе за увеличаване на продажбите на Стария континент, където именно такива марки се чувстват уверено. Впрочем, нещата при Ford в момента вървят малко по-добре, продажбите постепенно вървят нагоре. Според официалната статистика пазарният дял на компанията в Европа от 7,9 вече е стигнал 8,0%.
Главният коз на Vignale, според замисъла на компанията, не са само скъпите материали в изработването на интериора, недостъпни за масовите модели на Ford. Но ще има редица отличителни черти и отвън, плюс богатото базово оборудване.
Клиентите на версиите Vignale ще избират автомобилите си в специални шоурумове - Vignale Lounge. Всички контакти с дилърското представителство ще се осъществяват от персонален мениджър. Предполага се, че по-нататък потребителите ще получат специални програми, както в САЩ за Lincoln. Междувременно някои модели на Lincoln може да бъдат продавани в Европа като Vignale, въпреки че мениджъри на Ford отричат подобна хипотеза. Нека да припомним, че старото-ново Ford заимства от каросерийното ателие от Торино Carrozzeria Vignale, което съществува от 1946 до 1974 г. Правата на марката Vignale сега принадлежат на Ford.