Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford ще затвори фабриката си в Белгия

24.10.2012 15:22
Туит

Ford ще затвори завода си в Генк, което ще наложи съкращаване на близо 4300 работни места. Това е част от плана на Синия овал за преструктуриране на производствените операции на марката в Европа.

Причината заводът в Генк да бъде затворен е спадът в продажбите на нови автомобили в Западна Европа за последните пет години, който възлиза приблизително на 20%. Производството на Mondeo, например, е ограничено до 90 000 бройки годишно. За сравнение в началото на века от поточната линия са слизали средно по 300 000.

Производството в Генк би трябвало да бъде прекратено в края на 2014 г., като задачата по асемблирането на новия Mondeo, на S-MAX и Galaxy ще бъде поверена на фабриката на Ford във Валенсия.

Прогнозите са, че през тази година Ford ще загуби около 750 милиона евро в Европа, като най-големият проблем на компанията е, че производствените й мощности работят далеч от пълния си капацитет.

Коментари
comments powered by Disqus