Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

За връзката между цвета на колата и личността на водача

10.03.2016 09:23
Туит
За връзката между цвета на колата и личността на водача

В изследването на Ford са участвали повече от 200 души на възраст от 25 до 65 години

Американската компания Ford изследва връзката между цвета на колата и самоличността на водача. За тази цел е проведено проучване, в което са участвали повече от 200 души на възраст от 25 до 65 години, съобщават от пресслужбата на марката.

Според проучването в много от случаите съществуват отчетливи разлики между характерите на мъжете и жените, които предпочитат автомобили от един и същ цвят. Основната цел на изследването е да се определи връзката между избора на цвета и индивидуалните личностни характеристики, което ще позволи по-добро разбиране в какво се състои привлекателността на всеки определен цвят. Резултатите ще бъдат взети под внимание при разработването на цветовата палитра на автомобилите Ford.

Според проучването жените, предпочитащи черни автомобили, често смятат себе си, че са в състояние да работят ефективно в различни житейски ситуации, ориентирани към задачите на личността и бързо стават раздразнителни, когато нещата не вървят по план. В същото време, мъжете, които предпочитат черните коли, са склонни да смятат, че са неорганизирани, лесно се разсейват от хора, които разчитат другите да довършат започнатите проекти.

Мъжете, които избират автомобили със сини нюанси, виждат себе си по различен начин – те се влияят от своите чувства и емоции, при вземането на решения обръщат повече внимание на чувствата си, отколкото на фактите. А жените, които избират автомобили със сини цветове, търсят хармония в отношенията и избягват конфликти, но притежават голяма воля. Мъжете, които карат коли с тъмносин цвят, както и тези, които носят тъмносини костюми, са склонни да бъдат по-консервативни.

Мъжете, които предпочитат автомобили със сребристи цветове, могат лесно да запазят спокойствие в стресова ситуация, докато мъжете, харесващи тъмносини коли по правило имат малко по-консервативен подход към живота. Мъжете, които предпочитат червени коли са склонни да бъдат по-организирани, методични в действията си и целенасочени, отколкото мнозинството от другите.

Междувременно жените, които  предпочитат сребристи, тъмносини или червени автомобили, остават загадка - тези цветове нямат нищо общо с някакви конкретни силни черти на характера при жените шофьори.

"Няма съмнение, че разликите между това, което говори цветът за личността на мъжа или жената, обясняват защо двойките с много различни характери често могат да стигнат до консенсус при избор на предпочитан цвят автомобил", коментира резултатите консултантът по психометрични изследвания Уенди Лорд.


Коментари
comments powered by Disqus