Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford закрива Mercury

31.05.2010 15:10
Туит

Ford ще закрие марката Mercury, за да насочи всичките си ресурси към основния бранд. През последните десет години продажбите на Mercury са паднали със 74%.

Изпълнителните директори във Ford ще представят през юли на директорите на компанията предложението за закриване на марката Mercury, твърди Bloomberg Businessweek. В момента тя има едва четири модела, като производството на два от тях ще бъде прекратено още през следващата година.

Основната стратегия на главния изпълнителен директор Алън Мълъли при постъпването му на длъжност във Ford през 2006 г. бе да насочи всички ресурси към основната марка. В резултат бяха продадени Volvo, Jaguar, Land Rover и Aston Martin. Тази стратегия определено даде резултат, тъй като единствено Ford от Голямата детройтска тройка прескочи фалита и в момента е една от компаниите с най-силно представяне, особено в Европа.

Мълъли обаче не споменава нищо за закриването на Mercury. „Продължаваме да работим по всички наши модели и марки“, коментира главният изпълнителен директор на Ford пред репортери във Вашингтон. „Няма промяна в отношението ни към Ford, Linlcoln или Mercury.“

През последното десетилетие продажбите на Mercury са паднали със 74%, като миналата година марката е реализирала 92 299 бройки. През 1978 г., която е и рекордна за Mercury, продажбите достигат 579 498 автомобила. Постепенно обаче Ford ограничават инвестициите си и резултатите логично не закъсняват.

„Марката се нуждае отчаяно от нови продукти. Не е тайна обаче, че компанията иска единствено да излъска Синия овал и да възстанови Lincoln“, коментира един от дилърите на Lincoln и Mercury.

Коментари
comments powered by Disqus