Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford започна да съкращава и началниците

29.05.2008 15:05
Туит
Ford започна да съкращава и началниците

Американският гигант потвърди, че едва ли ще изпълни плана да излезе на печалба догодина.

Закъсалият американски гигант Ford Motor потвърди, че планира сериозни съкращения по високите етажи на управлението си. Заради кредитната криза, стагнацията на американския пазар и поскъпналите суровини оздравителната програма на компанията не върви според очакванията и налага ново спешно намаляване на разходите. Предвижданите нови съкращения ще засегнат около 10-12 на сто от служителите на Ford. Този път обаче освен работниците във фабриките и служителите в търговските отдели ще бъдат съкращавани и хора от управлението.

"Очакваме този процес да приключи около 1 август", потвърди говорителката на компанията Марси Евънс. Тя уточни, че вече няма да става дума за предлагане на доброволни обезщетения при напускане, както се действаше досега, защото "няма достатъчно време за това".

Преди седмица американската компания обяви, че най-вероятно няма да изпълни предварително заложената цел да излезе на печалба още догодина. Основните пречки за това за растящите цени на суровините и преструктурирането на американския пазар, където пикапите и другите големи автомобили (които носят най-голяма печалба на Ford) са все по-малко търсени.

Коментари
comments powered by Disqus