Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford започна серийно производство на новия Focus RS

18.01.2016 11:11
Туит
Ford започна серийно производство на новия Focus RS

Най-мощният и най-бързият модел в историята е оборудван с 2,3-литров EcoBoost с 350 к.с.

Ford започна серийно производство на новия хечбек Focus RS. Сглобяването на автомобила започна в завода в Саарлуис, Германия.

Автомобилът се отличава от своя предшественик с нова радиаторна решетка, нов дизайн на оптиката и модифицирана изпускателна система. В допълнение колата е получила 19-инчови джанти, уголемени въздухозаборници, антикрило и заден дифузьор.

Най-мощният и най-бързият Focus в историята е оборудван с 2,3-литров EcoBoost двигател с 350 конски сили. Максимален въртящ момент на двигателя е 470 Нм метра. Моторът, както и преди, е куплеран с шестстепенна механична предавателна кутия.

Новият модел е оборудван с много еластична система за двойно предаване, която може да се прехвърля въртящия момент към задните колела до 70%. От друга страна, предоставя широк диапазон на разпределение на съотношението между задните колела - до 100% за всяко от колелата. Всичко това се прави с цел да бъде осигурено по-добро управление хечбека

Focus RS има общо четири режима на управление: Normal, Sport, Track, както и Drift. В режим Drift се активира специална калибровка на системата за двойно задвижване на колелата, която регулира разпределението на въртящия момент и улеснява влизането в контролиран дрейф. Подобен пакет от настройки се използва за първи път в сериен хечбек. Сред другите технически промени са по-твърди пружини и амортисьори, доработена изпускателна система и по-къса кормилна рейка.

Коментари
comments powered by Disqus