Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford затвърди втората си позиция в Европа

19.01.2010 14:14
Туит

9.1% пазарен дял за компанията в 19-те основни европейски пазари – ръст от 0.5 пункта в сравнение с миналата година и най-добрият пазарен дял в тези държави от 1998 г. насам. Продажбите в 19-те европейски пазара са нараснали през декември за седми пореден месец, отбелязвайки най-високия декемврийски резултат за Ford от 1997 г.

„Това е страхотен резултат в една трудна за европейската автомобилна индустрия година,” коментира Джон Флеминг, председател и изпълнителен директор на Ford-Европа. „Нашето постижение в увеличаването на пазарния дял и особено успехът на Fiesta, вторият най-продаван автомобил в Европа, подчертава важността на инвестициите в нови и вълнуващи продукти за нашите клиенти дори в ситуацията на икономическа криза.”

„Ще продължим да надграждаме продуктовата си линия през 2010 г., а и след това. В интерес на истината, навлизаме в един от най-плодовитите периоди в историята на Ford-Европа откъм нови продукти и технологични премиери, с 11 нови премиери само през тази година – включително обновените Ford Galaxy и S-MAX, представени на Автомобилното изложение в Брюксел,” продължи г-н Флеминг.

Пазарният дял е нараснал в 17 от 19-те основни европейски пазари за миналата година. Ford приключи 2009 г. като най-продаваната марка за леки и лекотоварни автомобили във Великобритания, съответно за 33-та и 45-та поредна година, с общ пазарен дял от 16.8% и ръст от 0.4 пункта в сравнение с 2008 г. – най-висок пазарен резултат от 2001 г. насам. Ford е лидер още в Ирландия – с пазарен дял от 15.7%, както и в Унгария – с дял от 13.6%.

Ford е водещият вносител за 2009 г. в Италия с пазарен дял от 9.5% – най-високият от 1994 г. – и е чуждестранен бранд № 1 в страната. С 308 000 продажби в Германия резултатите на Ford са най-добрите за последните 10 години, а пазарният дял от 7.6% е най-високият годишен резултат от 2002 г.

„Докато приходите ни намаляха в сравнение с 2008 г. заради трудните икономически условия, увеличеният ни дял и качеството на продажбите бяха с положителен знак,” сподели Ингвар Свигъм, вицепрезидент маркетинг и продажби на Fоrd-Европа. „61% от продажбите на нови автомобили през 2009 г. са към крайни клиенти – ръст от 48 процента спрямо 2008 г.”

„2010 г. ще бъде още една трудна за европейския автомобилен пазар година, особено с изтичането на правителствените програми за изкупуване на стари автомобили в Западна Европа. Във Ford обаче сме убедени, че ще бъдем дългосрочен победител в европейската автомобилна индустрия. Ще продължим да предлагаме на клиентите си иновативни продукти и технологични новости и ще направим необходимото не само да запазим бизнеса жизнен, но и доходен”, завършва Флеминг.

Резултати за декември

В Европа регистрациите на автомобили Ford през декември са се увеличили на 108 500, ръст от 21 900 броя и 25.3% спрямо декември 2008 г. – най-голямото увеличение от декември 1997 г. За сравнение автомобилният бранш отбеляза ръст от 12.8%. Пазарният дял на Ford се е увеличил в 14 от 19-те европейски пазари през декември.

Резултати за 2009 г.

За 2009 г. Ford е увеличил дела си с 0.5 пункта на 9.1%, най-добрият годишен резултат за Ford в 19-те европейски пазари от 1998 г.

През 2009 г. са регистрирани 1 439 900 автомобила Ford в 19-те европейски пазари, ръст от 3 400 броя или 0.2 пункта повече спрямо 2008 г. Цялата автомобилна индустрия отбеляза спад от 4.8% за същия период.

Евро 51

Ford-Европа е продал 1 654 600 автомобила в 51 пазара за 2009 г., спад от 126 300 броя или 7.1% спрямо 2008 г.

Акценти за 2009 г.

  • Трите най-продавани модела за 2009 г. са новата Fiesta (456 100), Focus (301 500) и Transit (117 700).
  • През 2009 г., продажбите на Fiesta са с ръст от 144 400 спрямо 2008 г. – най-добрият годишен резултат и пазарен дял от 1996 г. Fiesta е и най-продаваният чуждестранен автомобил в Италия за 2009 г.
  • 106 300 нови Ka са доставени на клиенти на Ford през 2009 г., с 60 100 броя повече в сравнение с 2008 г. Делът и продажбите са най-добрите от 2002 г.
  • През 2009 г. 75% от продажбите на Fiesta, 80% на Ka, 70% на Kuga и 68% на Fusion са към крайни клиенти. Флийт бизнесът е спаднал от 32.2% на 23% за 2009 г.
  • C-MAX и S-MAX са най-продаваните вносни продукти в техните сегменти във Франция; S-MAX е лидер в сегмента си в Испания.
  • Във Великобритания Focus е лидер в сегмента си за 10-та поредна година и е вторият най-продаван автомобил на Острова след Fiesta.
Коментари
comments powered by Disqus