Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Формула 1 отново с турбо

27.08.2008 12:13
Туит

Разисквайки потенциалните промени в техническия правилник за сезон 2013, когато изтича забраната за развойна дейност по двигателите, част от отборите са изразили желаните принудителното пълнене отново да бъде разрешено във Формула 1.

Според австрийския всекидневник Kronen Zeitung Renault и BMW са поддръжници на идеята Формула 1 да се върне към формата с 1,5-литрови двигатели и принудително пълнене, като налягането в турбокомресора достига максимум 1,5 бара.

Въпреки скорошните проблеми по отношение надеждността и блокиралите две единици на Маса и Райконен, Ferrari настоява сегашната формула V8 с работен обем 2,4 литра да се запази.

Лесно е да предположим защо. На миналото състезания във Валенсия пилотите, които карат с двигатели на Скудерията, заеха първите пет места по отношение на максималната скорост.

Себастиeн Бурде (Toro Rosso), Кими Райконен (Ferrari) и Себастиан Фетел (Toro Rosso) са начело с 313 км/ч, а зад тях се нареждат Фелипе Маса (Ferrari, 312 км/ч) и Адриан Сутил (Force India, 311 км/ч).

Коментари
comments powered by Disqus