Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Формула 1: Ще има ли промяна на статуквото

18.06.2015 11:12
Туит
Формула 1:  Ще има ли промяна на статуквото

Ако и вие желаете да научавате първите новини, посетете новия уебсайт на Betfair

Зареждането за гориво бе последно използвано през 2009. Тази стратегия дойде от горните етажи на международната автомобилна федерация в съдействие с отборите от Формула 1.
Едно от първите гласувани решения бе дадената свобода на отборите да решават с какви гуми да започват. Ако и вие желаете да научавате първите новини от Формула 1, посетете новия уебсайт на Betfair.

Турбохибридните двигатели заедно с ограниченията в горивото ще останат. Това, което разбуни духовете, обаче, е връщането на зареждане с гориво в бокса, което бе премахнато през 2009 година.

Отборите оказват сериозна съпротива с аргументите, че това значително ще повиши разходите. Още по-солидно срещу такава промяна звучи статистиката, че в периода когато тази мярка е била в употреба (1994-2009), са направени най-малко опити за изпреварване на всички писти от 1980 година насам.

Босът на Mercedes -Тото Улф, заяви срещу това, че целта сега ще е да се комбинира смяната на гуми и зареждането на гориво с едно влизане в бокса.  От ФИА обещаха и други промени.

Самите пилоти заявяват, че колите са твърде бавни – и действително, разлика от около 10 по-бавна обиколка през 2014, в сравнение с 2006 е показателна. В отговор на това се очаква, че от федерацията направят нововъведения в аеродинамиката, по-широки гуми и олекотяване на болидите.

Себастиан Фетел е един от пилотите, който радушно приема такова решение. Германецът апелира за повече екстремност във Формула 1, с употребата на по-големи двигатели, които позволяват да се кара по-бързо. Неговата позиция за „най-бързият печели“ би имала одобрението и на голяма част от феновете на спорта.

Миналогодишният шампион Люис Хамълтън заяви, че няма нищо против тази мярка и това всъщност е „част от играта“. Англичанинът самоуверено подчерта, че това би бил още един от параметрите на играта, в които той би бил по-добър от останалите.

Други пилоти, като Фернандо Алонсо, изказаха смесени мнения. Испанецът като цяло определи стратегията на Формула 1 в последните четири-пет като регресираща. Пилотът на McLaren подкрепя обаче връщането на зареждането с гориво като част от състезанието с мотива, че това би разнообразило стратегиите за спечелване.



Коментари
comments powered by Disqus