Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fostla Mercedes E 63 AMG: Фолиран спортист със 720 к.с.

10.02.2015 13:50
Туит

Специалистът от Хановер е конфигурирал един уникален автомобил

Специалистът по фолиране Fostla от Хановер съвместно с партньорите си  е конфигурирал един уникален Mercedes E 63 AMG. В унисон с индивидуалния ярък червен цвят на каросерията в двигателния отсек дремят невероятните 720 коня.
В отговор на желанията на клиентите за нова визия, цветът на фолирането на Fostla е анодизирано червено, а матово черната радиаторна решетка и емблемите още повече го подчертават. Протекцията от ударите на камъчета по предницата осигурява допълнителният пласт фолио. Операцията завършва с 5% фолиране на стоповете.

Битурбото генерира до 720 к.с.

Късите спортни пружини понижават предната част на E-класата, а на въздушно пружинното окачване на задната ос това става посредством съответния електронен модул. В калниците се въртят 20-цолови алуминиеви джанти обути в гуми 255/30 отпред и 295/20 „валяци” отзад.

За повишаване мощността на 5,5-литровия двигател V8 битурбо на E-класата Fostla се обръща към партньорите PP Performance. Оттам са състезателната изпускателна система, включително накрайниците и състезателния въздушен филтър в двигателния отсек. Заедно с новото програмирано управление на двигателя, „осмакът” ще достигне 720 к.с. и 1000 Нм въртящ момент. Едновременно с това ще бъде програмирано и Vmax ограничение.
Разходите за толкова много динамика възлизат на около 19 500 евро, където само джантите са на цена от 16 500 евро.

Коментари
comments powered by Disqus