Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

FOTA обмисля варианта за външен доставчик на KERS

04.05.2010 17:54
Туит

Асоциацията на отборите обсъжда варианта за външен доставчик на KERS във Формула 1 през следващия сезон.

Renault и Ferrari са най-активни по отношение на евентуалното завръщане на системите за регенериране на кинетичната енергия във Формула 1, тъй като и двете компании трябва да се съобразяват с екологичните тенденции в серийното автомобилостроене. Williams също прави сериозни инвестиции в тази насока, като съвсем наскоро придоби контролния пакет акции върху Williams Hybrid Power.

Не всички отбори обаче са положително настроени към KERS, главно заради цената. Renault и Ferrari са склонни да доставят системата за други тимове, но италианците например са съгласни да я предоставят единствено ако е в пакет с двигателя. Вероятно това е една от причините FOTA да обмисля варианта за външен доставчик.

Фаворит е специализираната компания Flybrid, която работеше с Honda преди японците да прекратят програмата си във Формула 1. Британците така и не можаха да внедрят технологията си в световния шампионат, но в момента тя се използва в серийното производство. Един от най-големите клиенти на Flybrid е Jaguar.

Според Autosport Flybrid има потенциал да работи с всички тимове на стартовата решетка, при положение че FOTA избере опцията за единен доставчик. Британците обаче са склонни да работят и с отделни отбори, ако асоциацията одобри връщането на KERS и възможността всеки да развива сам технологията си. Темата ще бъде разисквана този уикенд в Испания.

Коментари
comments powered by Disqus