Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

FOTA все пак ще прави нови серии, ако проблемите с ФИА продължават

10.07.2009 09:37
Туит
FOTA все пак ще прави нови серии, ако проблемите с ФИА продължават

Осемте отбора на FOTA не са се отказали от идеята да организират собствен шампионат, въпреки че обещават да направят всичко възможно, за да се споразумеят с носителя на търговските права CVC Capital Partner, представляван от Бърни Екълстоун, и ФИА.

В сряда членовете на FOTA напуснаха срещата на Работната техническа група, на която трябваше да се реши бъдещия правилник, тъй като според ФИА те изпълняват само ролята на наблюдатели, а окончателните решения трябва да се вземат от петте други отбора – отстранените от асоциацията Force India и Williams, както и трите новака Campos, US F1 и Manor. Последва типичната размяна на официалния изявления, в която всяка една от двете страни (FOTA и ФИА) декларираше правотата си, като в крайна сметка преговорите около бъдещето на шампионата отново стигнаха до задънена улица.

Какви ще бъдат следващите действия на FOTA. По всяка вероятност асоциацията ще игнорира ФИА и ще започне директни преговори с Бърни и CVC Capital Partners, тъй като те са в най-голяма степен заинтересовани да няма алтернативен шампионат. Спортният директор на BMW Марио Тайсен не скри оптимизма си относно преговорите с Екълстоун и се надява новото споразумение „Конкорд“ да бъде подписано в близко бъдеще, но допълни, че FOTA остава в готовност да организира собствени серии.

„Много е просто“, коментира Тайсен около последните дебати между FOTA и ФИА. „Излизат някои дразнещи отпити за промяна, които ни изненадват. Все още нямаме споразумение, въпреки че определено мога да кажа, че се движим напред - бавно, но сигурно. Но няма как да гледаме безучастно и да чакаме споразумението да бъде подписано според нашите изисквания или не. Ето защо всички опции остават отворени, което естествено означава, че можем да поемем по собствен път.“

„В постоянни преговори сме, вероятно ще стигнем до консенсус, както ФИА уточни, до няколко дена, но може да са необходими и седмици. Не е изключено обаче изведнъж да се окаже, че няма споразумение. Ето защо сме подготвени са всякакви ситуации.“

Колегите на Тайсен споделят сходно мнение, като всички представители на FOTA са категорични, че едно от задължителните условия Формула 1 да запази интегритета си, е Макс Мозли да се оттегли от ръководния пост. По всяка вероятност асоциацията ще настоява CVC също да притисне настоящия президент и да стопира евентуалното му кандидатиране през октомври за нов мандат.

Коментари
comments powered by Disqus