Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

FOTA застава зад KERS

29.04.2009 13:41
Туит

Част от отборите на стартовата решетка обявиха, че са отворени към KERS и се дистанцираха от изказванията на Флавио Бриаторе, че иновативната система трябва да бъде забранена догодина.

Следващата седмица Асоциацията на отборите във Формула 1 ще обсъжда бъдещето на KERS в световния шампионат. Преди броени дни тим-шефът на Renault Флавио Бриаторе заяви, че системата за регенериране на кинетичната енергия е прекалено скъпа играчка и експериментите в тази област трябва да приключат максимално рано. Част от неговите колеги обаче се обявиха категорично в нейна полза.

„Не са малко членовете във FOTA, които искат KERS да бъде забранена, тъй като е много скъпа, а същевременно е огромно предизвикателство. И аз ги разбирам много добре“, коментира шефът на McLaren Мартин Уитмарш.

„Ще бъде грешка, ако се откажем от идеята за въвеждане на нещо, което е интересно от технологична гледна точка и което е от значение за бъдещето. Същевременно обаче осъзнаваме много добре, че моментът не е подходящ, и че тази технология е скъпа. Ето защо на преговорите с FOTA трябва да се фокусираме върху това как да я направим по-приемлива от финансова гледна точка.“

Президентът на Toyota Джон Хаует също е отворен към използването на KERS, но е на мнение, че в настоящата ситуация стандартизирането на технологията и номинирането на единен доставчик е по-подходящата опция.

Спортният директор на BMW д-р Марио Тайсен е категоричен, че FOTA няма да се откаже от KERS. „Със сигурност ще обсъждаме този проблем. Постигнахме съгласие относно посоката на преговорите и те определено не включват забраната й. Ще бъде добре да говорим и с ФИА, за да стигнем впоследствие до едно общо становище.“

Коментари
comments powered by Disqus