Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фотошпиони издебнаха BMW Серия 5 (2016) и като комби

07.01.2016 10:27
Туит

Компанията залага на новото поколение двигатели, които компилират 0,5-литрови цилиндрови единици

BMW стартира през лятото на 2016 следващото поколение на Серия 5 като лимузина, комбито ще се появи по-късно. Нашите ловци на прототипи успяха да уловят обектива си и интериора на Серия 5, макар и с малко камуфлаж.
Интериорните снимки на новото BMW Серия 5 разкриват детайли от оформлението на новия кокпит. Инструментариумът е с частично хромирани пръстени на кръглите инструменти, те обаче изцяло са експонирани на екрана. Сензорният екран е разположен в средата на арматурното табло. Известният ротационен бутон на iDrive е запазен в непосредствена близост до автоматичния скоростен лост

Благодарение на изцяло новата олекотена платформа, която залага основно на суровините - карбон, алуминий и магнезий, новото BMW Серия 5 ще олекне с около 100 кг. Олекотени са също така и доста интериорни елементи, но по отношение на цялостния дизайн няма революционни промени. Актуалната линия на BMW леко е доразвита, като задното стъкло изглежда по-плоско. При Touring линията няма особени промени.

Трицилиндровите двигатели липсват в BMW Серия 5

По отношение на задвижването BMW залага на новото поколение двигатели, които компилират 0,5-литрови цилиндрови единици. Под предния капак ще туптят сърцата на четири-, шест- и осемцилиндрови агрегати, които при бензиновите двигатели покриват диапазон от около 200 до 450 к.с. Разбира се, на върха отново е M5. Дизеловите ще стартират с мощност от 150, за да стигнат до 350 к.с.

Изпълнителният Директор на BMW концерна Норберт Райтхофер напълно изключи трицилиндровите, които BMW има в палитрата си. В замяна на това хибридното задвижване е задължително в X5. Тук BMW комбинира двулитров четирицилиндров турбо бензинов двигател с 245 к.с. и 350 Нм с 83 кВт и 250 Нм електрически мотор. При системна мощност от 313 к.с. средният разход на гориво на X5 е 3,3 литра. Новата Серия 5 ще се мултиплицира в i5, един седан с изцяло електрическо задвижване.

В следващата Серия 5 се предвижда внедряването на най-новото поколение задвижване. Тук бордовата електроника, навигационната система, както радарите и камерите със сензори в предната част на автомобила спомагат да бъде идентифициран пътят и неговият профил. Най-ефективно се адаптира автоматичната трансмисия.
Новото BMW Серия 5 отново ще се произвежда в Динголфинг, но не само там. По информация на Automobil Produktion от 50 000 до 70 000 автомобила ще слизат от поточните линии на завода Magna Steyr в Грац. В момента там се произвеждат само някои модели на Mini - Paceman и Countryman. BMW подписа в началото на миналата година споразумение за съвместна дейност с Magna Steyr. Наличният производствен капацитет ще бъде зает със Серия 5.

Коментари
comments powered by Disqus