Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фрай: Чака ни дълъг път

06.08.2012 15:24
Туит

Техническият директор на Ferrari Пат Фрай е на мнение, че неговият отбор има още много работа и трябва да продължи да развива автомобила със същото темпо като досега, ако иска да се пребори за титлата.

Базираният в Маранело тим започна ужасяващо сезон 2012, но много бързо обърна нещата в своя полза. Фернандо Алонсо  си гарантира преди началото на лятната пазуа аванс от 40 точки в шампионата спрямо Марк Уебър и е единственият пилот, печелил три старта тази година. Двукратният световен шампион е неизменно в зоната на точките, което също е прецедент този сезон. Въпреки огромния прогрес обаче Пат Фрай е категоричен, че трудностите тепърва предстоят.

„Последните четири, пет месеца бяха много тежки за всички нас в Скудерията“, коментира Фрай за официалния сайт на Ferrari. “Ето защо си мисля, че това е правилният момент всички ние да си починем и да съберем отново сили. После обаче, като се върнем, трябва отново да започнем да работим здраво и да държим такова темпо до края на сезона.“

„Имаме някои нови интересни решения, които ще използваме на „Спа“. Тази писта е много специална от гледна точка на аеродинамиката, както и „Монца“. В действителност имаме както специална аеродинамика, така и специално подготвени двигатели за италианското трасе. Свършихме много работа, но ни очаква още повече. Трябва да продължим в същото темпо.“

Фрай признава, че някои нови аеродинамични компоненти не са дали нужния ефект, но пък и че неговият екип си е взел съответните поуки от това.

„Вярно е, че част от елементите не работеха така, както очаквахме, но пък това винаги може да се случи в сфера като тази. Положителното е, че разбрахме какъв е проблемът и всичко вече е наред. Така можем да използваме натрупания опит, за да вървим напред, а не да се чудим накъде а поемем. В действителност имаме повече от ясна идея накъде трябва да се развиваме и вече работим в тази насока.“

„Когато се стремиш да си на върха, винаги се появяват подобни проблеми. Сега сме наясно със ситуацията, просто трябва да променим критериите по отношемие на развойната дейност и да продължим да натискаме."

Фрай също така е убеден, че неговият екип е показал огромен прогрес по отношение на развойната дейност и че е сред водещите тимове по този показател.

„По време на зимната подготовка изоставахме. Научихме обаче много през този период, както и в последствие. В начало бяхме зле. Спомням си, че в Мелбърн изоставахме със секунда и половина спрямо най-добрите. После обаче положихме много усилия, в аеродинамичния тунел, в производствения отдел, в дизайнерския отдел. Всички ние реагирахме на предизвикателството, срещу което се изправихме. Според мен изпреварихме голяма част от останалите отбори по отношение на развойната дейност през сезона. Наваксахме по страхотен начин, но все още ни чака дълъг път.“

Коментари
comments powered by Disqus