Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фрай не е доволен от новия автомобил на Ferrari

10.02.2012 12:48
Туит

От Ferrari признаха открито, че F2012 на този етап не оправдава очакванията им, но пък могат да се справят с проблемите преди началото на сезона.

Резултатите от първите тестове на пистата „Херес“ на трите отбора, сочени за фаворити преди началото на сезона – Red Bull, McLaren и Ferrari, не съответстваха на предварителните очаквания, но докато шампионите и подгласниците им от Уокинг коментираха, че са доволни от прогреса, техническият директор на Ferrari Пат Фрай заяви, че има още много какво да се очаква от F2012.

“На този етап не съм доволен от позицията, в която се намираме“, коментира Фрай за Autosport. "Има много какво да подобрим. По отношение на надеждността сме ОК, но може да работим още върху скоростта, да оптимизираме поведението на автомобила в завоите, особено в някои части от тях, но няма как да кажа, че съм доволен преди целият пакет да заработи.”

Според Фрай на този етап основният проблем на Ferrari е свързан с намирането на точните настройки заради серията от радикални промени в дизайна.

„Базата ни е добра. Разглеждаме някои специфични характеристики и естествено, всички компоненти, които трябва да тестваме. Работим върху поведението при преминаването през завой. Можем да направим някои промени при подхода, в средата му и при излизане, но е много трудно да намериш точния баланс. Матрицата е доста голяма, така че почти при всяко излизане на пистата изпробваме различна конфигурация. Имаме много работа по анализа сега и във фабриката. Използваме симулации, за да сме сигурни, че всичко си пасва, за да намерим правилния пакет. Графикът ни е много натоварен и напрежението е сериозно, но ще се опитаме да вземаме бързо решенията.”

Фрай допълни още, че на този етап отборът му не се стреми да записва добри времена.

„Не сме се концентрирали в това да изпразваме резервоарите и да записваме бързи обиколки, защото след като загубихме ценно време заради снега по време на планирания шейкдаун, трябва да уплътним много графика през следващите седмици. Малко назад сме заради времето във Фиорано, тъй като през първия ден тук Фелипе правеше това, което трябваше да се случи там, но се опитваме да наваксаме. Важното сега е да намерим точния пакет.”

Причината за слабите резултати със сигурност не е в промененото пулрод предно окачване на F2012, категоричен е Фрай.

„Ако трябва да съм искрен, промяната в предното окачване не е особено голяма. Има малка полза в посока на аеродинамиката, в посока центъра на тежестта. Наясно сме, че е различно от това, което всички са правили преди, но рискът не е съществен. Търсим всяка секунда. Има минимална полза, но важното е, че намаляваме и теглото, а това е правилният път.”

Повредата в хидравличната система, която попречи на работата на Фернандо Алонсо в четвъртък, няма да се повтори, допълва още Фрай, след като екипът на Ferrari е планирал смяна на проблемните компоненти.

Коментари
comments powered by Disqus